În stoc

Joc magnetic – Sah

Numar de jucatori: 2.

Include: 32 de magneti.

Asezare: Pozitia initiala: primul rand: turn, cal, nebun, regina, rege, nebun, cal si turn; randul al doilea: pioni.

Mutare: Albul muta primul. Jucatorii muta alternativ cate o piesa. Piesele sunt mutate fie pe un patrat neocupat, fie pe unul ocupat de o piesa a adversarului, capturand-o si indepartand-o din joc. Un jucator nu poate face nicio mutare care sa puna sau sa lase regele in pozitie de atac. Daca jucatorul care muta nu mai are ce sa mute, jocul se incheie; sah mat – daca regele este atacat si nu poate fi salvat.

Fiecare piesa de sah are propriul stil de mutare:

Regele, cea mai importanta piesa, poate fi mutat cate un patrat in orice directie, si are o mutare speciala care se numeste rocada si implica si mutarea unui turn. Turnul poate fi mutat oricate patrate pe verticala si orizontala. Nebunul poate fi mutat oricate patrate pe diagonala. Regina poate fi mutata oricate patrate pe verticala, orizontala si diagonala. Calul se muta in forma de „L”, doua patrate pe lungime si un patrat pe latime, si poate sari peste alte piese.

80 MDL

În stoc

SKU: MK780 Categorie: Etichetă:
Virsta

Copii si Adulti

Tematica

Jocuri

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Joc magnetic – Sah”

Adresa ta de email nu va fi publicată.